امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 7, 2022

Worldwide Customer Relationship Management (CRM) Industry to 2027 - Featuring Adobe, Cisco Systems and Insightly Among Others - ResearchAndMarkets.com

Industry” report has been added to ResearchAndMarkets.com’s offering. The global customer relationship management (CRM) market reached a value of US$ 51.4 Billion in 2021. Looking forward, the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D82C809E14E3405DBBA4C2EEC35E6EE5&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fbusiness-wire%2fcovid-technology-health-business-cisco-systems-inc-2dcdabc501b94f66b1f8f3262e48458b&c=18193882796125067281&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment