By comparison, if users need support for enterprise resource planning (ERP) or customer relationship management (CRM) platforms, they can run into an IT bottleneck, Acampora said. That near-universal ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=34AC7E7D3C1B45E6B7883ECFAE66A64C&url=https%3a%2f%2fwww.cfo.com%2ftechnology%2fspreadsheets%2f2022%2f04%2fexcel-survive-finance-departments%2f&c=7546622659963541670&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment