امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 11, 2022

NTERSOL Adds Talent and Unveils Technology to Accelerate Digital Transformation for Lenders

NTERSOL, a digital transformation strategy and solutions firm that serves financial services leaders, today announced two additions to its executive team: Tim Von Kaenel, Chief Strategy Officer, and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BC8E7ECBF2E9438CAEF9DDB00B411FB7&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fglobe-newswire%2ftechnology-business-financial-services-c82f1b0d4dacd9348466392407ee85cd&c=5471517489460868546&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment