Customer success has come a long way to become a value driver for growth within an organization. That momentum has accelerated in the last five years, and now even large enterprises are adopting the ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5A51AF31514A43B2BA07E7A6FD0D9976&url=https%3a%2f%2fwww.fastcompany.com%2f90738402%2fhow-to-overhaul-your-approach-to-customer-success-in-2022&c=8305833355627164073&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment