امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, April 9, 2022

How to overhaul your approach to customer success in 2022

Customer success has come a long way to become a value driver for growth within an organization. That momentum has accelerated in the last five years, and now even large enterprises are adopting the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5A51AF31514A43B2BA07E7A6FD0D9976&url=https%3a%2f%2fwww.fastcompany.com%2f90738402%2fhow-to-overhaul-your-approach-to-customer-success-in-2022&c=8305833355627164073&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment