امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 11, 2022

Better SaaS Stock: Salesforce vs. ServiceNow

Salesforce and ServiceNow are both growing SaaS giants. Both companies generate stable growth and have set ambitious growth targets for the next four to five years. One of these stocks could be a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A70173C57F8E44DD925E2E25EFAFEF5E&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2022%2f04%2f11%2fbetter-saas-stock-salesforce-vs-servicenow%2f&c=9342280895530283122&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment