Your employees and customers are craving simplicity. To simplify, kill a stupid rule, writes Eagle columnist Allen Harris.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A549C4461FC42D6A7C418B11025F78A&url=https%3a%2f%2fwww.berkshireeagle.com%2fbusiness%2fkill-a-stupid-rule%2farticle_0ab7e764-b431-11ec-b62e-676853276204.html&c=11352157411394045438&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment