امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 5, 2022

Akibia Report On CRM Discusses Its Purpose Of Customer Relationship Management In Business

A newly released guide by Akibia explains the purpose of Customer Relationship Management (CRM) in business. The company's experts produced ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D0705C703EEA4A1DBBF7CE62D4620722&url=https%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2fakibia-report-on-crm-discusses-its-purpose-of-customer-relationship-management-in-business&c=7433047373874840466&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment