If anyone had any doubts about the fact that contact centers and contact center technology was moving to the cloud, the recent report from Chicago-based AVANT Analytics about the future of Contact ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FDCA72EA76FB4BF79C9D7FBF9CB4A2E2&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fdigital-workplace%2fwhy-enterprises-are-turning-to-contact-centers-in-the-cloud%2f&c=12721570049286060010&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment