امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 25, 2021

Why Enterprises Are Turning to Contact Centers in the Cloud

If anyone had any doubts about the fact that contact centers and contact center technology was moving to the cloud, the recent report from Chicago-based AVANT Analytics about the future of Contact ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FDCA72EA76FB4BF79C9D7FBF9CB4A2E2&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fdigital-workplace%2fwhy-enterprises-are-turning-to-contact-centers-in-the-cloud%2f&c=12721570049286060010&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment