The Global Customer Relationship Management Market size is expected to reach $94.4 billion by 2027, rising at a market growth of 11.3% CAGR during the forecast period. Salesforce.com, Inc. Adobe, Inc.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2C98A76F38A44E558FF1587190FCD12C&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fbusiness-wire%2fbusiness-technology-health-coronavirus-pandemic-6d3e077ac24445aebe4209a78cae54c5&c=8278431172541037544&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment