امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 25, 2021

Dow Movers: CRM, NKE

I n early trading on Friday, shares of Nike topped the list of the day's best performing Dow Jones Industrial Average components, trading up 14.4%. Year to date, Nike registers a 8.0% gain. And the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FDCA72EA76FB4BF79C9D7FBF9CB4A2E2&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fdow-movers%253a-crm-nke-2021-06-25&c=6704405484302448861&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment