امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 26, 2019

Sales Software Market Next Big Thing | Major Giants Zoho CRM, QSOFT, i-snapshot, Microsoft

It also analyzes the company's strategy in the light of Porter's Value Chain, Porter's Five Forces, SWOT analysis, and recommendation on Balanced Scorecard for supply chain analysis considering few ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=738E507C6C924259803798D21538EC18&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fsales-software-market-next-big-thing-major-giants-zoho-crm-qsoft-i-snapshot-microsoft-2019-12-26%3fmod%3dmw_quote_news&c=5773137716817045967&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment