امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 11, 2019

How to Improve Your Net Promoter Score with Your Customer Service Team

A high-quality CRM is vital to tracking a customer’s omnichannel movements. Yet customer service agents who are untrained in your CRM’s best practices will only see an incomplete puzzle, not an intact ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0594DF5591604535A382C6B549CE251F&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2fhow-to-improve-your-net-promoter-score-with-your-customer-service-team%2f&c=10355572624160549123&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment