امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 10, 2019

How Predictive Lead Scoring Uses AI to Generate Sales Revenue

Every business has a different set of metrics that let them know how interested a potential customer is in their products or services. Call centers need CRM software to provide specific analytical ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C86FEDE3A8B042F5927C241DD53EA20D&url=https%3a%2f%2fgetvoip.com%2fblog%2f2019%2f12%2f10%2fpredictive-lead-scoring%2f&c=4271937524227407295&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment