امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 26, 2019

Four Ways Curiosity Can Unlock Workforce Potential

What if we were a little more curious about trying to understand all those data points? For instance, we may know that most customer service representatives (CSR) spend lots of time on the phone, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A402EB5153A4A4E8441433303C35675&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbestechcouncil%2f2019%2f12%2f26%2ffour-ways-curiosity-can-unlock-workforce-potential%2f&c=9673293945951483331&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment