امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 26, 2019

CRM Analytics Market 2016-2022 / Growth, Emerging Trends And Forecast

Dec 26, 2019 (AmericaNewsHour) -- Customer Relationship Management analytics (CRM analytics) is an application which evaluates customer's data collected by the firm and uses it to make key business ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=738E507C6C924259803798D21538EC18&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fcrm-analytics-market-2016-2022-growth-emerging-trends-and-forecast-2019-12-26&c=9969364969621412971&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment