امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 9, 2019

Barhead humbled by homeless end-users

“If your professional experience is working on CRM projects at banks and insurance companies, it is very different to talk to people whose lives troubled, and those who are trying to support them.” ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C58DBCAF824143AFA9797374C39A320F&url=https%3a%2f%2fwww.crn.com.au%2fnews%2fbarhead-humbled-by-homeless-end-users-535215&c=8331551722551199831&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment