امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, December 27, 2019

Asim Ali

Setting up the CRM department processes/procedures which are related to the business needs. As part of the Emiratization hired/trained fresh graduated local agents. Implementation of the customer ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5C2F90C1372A4950A0BF19BA9C5FD46C&url=https%3a%2f%2fwww.bebee.com%2fbee%2fasim-ali-ab-z-aby&c=2383522279132016607&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment