امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Salesforce Named Leader in Gartner’s 2019 Magic Quadrant for Multichannel Marketing Hubs

MarTech News: Infor Announces Availability of CloudSuite CRM for Mobile Salesforce Marketing Cloud is the leading digital marketing solution. With Salesforce Marketing Cloud, marketers can know more ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5FBBFA7805E543509F76248359989849&url=https%3a%2f%2fwww.martechadvisor.com%2fnews%2fcrm%2fsalesforce-named-leader-in-gartners-2019-magic-quadrant-for-multichannel-marketing-hubs-2%2f&c=3281692457373649502&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment