امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Integrate and Improve Your Business with CRM Marketing

In a new era of digitalization, most of the businesses have become more competitive and data-driven in different segments like customer engagement and experience. In any business, customers pivot ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C53972ED85384E12817B91B2B298C217&url=https%3a%2f%2fwww.cioreview.com%2fnews%2fintegrate-and-improve-your-business-with-crm-marketing-nid-28598-cid-108.html&c=6906930217372225135&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment