امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

The Maester’s Guide to MSP Software: A List of the Highest-Rated Tools in the Realm

One of the big benefits of a PSA is it can bring aspects of a variety of systems (CRM, help desk, invoicing, etc.) under one roof. Best Combination RMM & PSA Software: Comparisons & Ratings There are ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=522490D57559490EB44781E2D530EF45&url=https%3a%2f%2fwww.channele2e.com%2finfluencers%2fmsp-software-comparisons-guide%2f&c=9542790603758460329&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment