امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

3 Essential CRM Features Your Business Needs

Competitive businesses know that figuring out what customers want, how clients engage with their business, and how to instantly reach their list of prospective clients is a must. But using ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=628982BECE2542E996DB63185E8B2C7F&url=https%3a%2f%2fretailminded.com%2f3-essential-crm-features-your-business-needs%2f&c=6398611467999526646&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment