Recognized by leading industry analysts, StayinFront was voted a “Top Ten Solution” for both Retail Execution and CRM in the 2019 CGT Readers’ Choice Survey, and was selected as one of the “20 Best ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BB95CD8B14934A2E8B7D040E5A89A111&url=https%3a%2f%2fwww.globenewswire.com%2fnews-release%2f2019%2f04%2f30%2f1812784%2f0%2fen%2fFortune-50-Food-and-Beverage-Company-Expands-Partnership-with-StayinFront.html&c=5604949436956997965&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment