امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Fortune 50 Food and Beverage Company Expands Partnership with StayinFront

Recognized by leading industry analysts, StayinFront was voted a “Top Ten Solution” for both Retail Execution and CRM in the 2019 CGT Readers’ Choice Survey, and was selected as one of the “20 Best ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2CC4AFC6A4EC4C75B69CAAAAE9A6743E&url=https%3a%2f%2fwww.globenewswire.com%2fnews-release%2f2019%2f04%2f30%2f1812784%2f0%2fen%2fFortune-50-Food-and-Beverage-Company-Expands-Partnership-with-StayinFront.html&c=5604949436956997965&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment