امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Evergage Named a Visionary in Gartner's Magic Quadrant for Multichannel Marketing Hubs

Evergage captures in-depth behavioral data – and combines it with customer information from other systems (e.g., CRM, marketing automation platform, email service provider, in-store, in-branch, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=47CF7F70A4954907BC3206EA373A3FD3&url=http%3a%2f%2fwww.mobilitytechzone.com%2flte%2fnews%2f2019%2f04%2f30%2f8947907.htm&c=9326559441527528532&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment