امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

CRM Analytics Market 2019 Received Rapid Boost in Global Industry by Forecast to 2023

Global CRM Analytics Market is expected to grow at a CAGR of approximately 13% during the forecast period 2017-2023. The need to communicate with customers faster is the fundamental factor that is ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BB95CD8B14934A2E8B7D040E5A89A111&url=https%3a%2f%2fmarketersmedia.com%2fcrm-analytics-market-2019-received-rapid-boost-in-global-industry-by-forecast-to-2023%2f507942&c=3194390084243812601&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment