امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Price f(x) Introduces Innovative Plug-and-Play CRM Integration and Enhanced Features to CPQ Solution

Customers Can Unlock the Full Value of CRM and CPQ Capabilities to Maximize Revenue, Profitability and Customer Retention Price f(x), the global leader in cloud pricing software, today announced ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C53972ED85384E12817B91B2B298C217&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fprice-f-x-introduces-innovative-110000136.html&c=1820581912496766204&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment