امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Multiple Pipelines and Sales Funnels in Freshsales CRM

The sales pipeline management is a crucial tool in the hands of the sales team in a business. Experts relate revenue growth with pipeline management. Businesses, which have a well-structured sales ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BB95CD8B14934A2E8B7D040E5A89A111&url=http%3a%2f%2fwww.deadlinenews.co.uk%2f2019%2f04%2f30%2fmultiple-pipelines-and-sales-funnels-in-freshsales-crm%2f&c=5934919501576268472&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment