CRMNEXT, Inc., the leading global CRM solution provider in financial services, has appointed Carol Clagett as its director of customer success to provide support for the company's growing U.S. ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2CC4AFC6A4EC4C75B69CAAAAE9A6743E&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-carol-clagett-joins-crmnext-as-director-customer-success-%2f2019%2f04%2f30%2f8947582.htm&c=16016857281491801833&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment