امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

How to use data to build relationships with customers

According to marketing technology and CRM specialist Punchh, an anonymous customer’s lifetime value to a brand is about $12 per year, while a brand loyalist is worth $173. Loyalty programs pay ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BB95CD8B14934A2E8B7D040E5A89A111&url=https%3a%2f%2fadage.com%2farticle%2fdata-driven-marketing%2fhow-use-data-build-relationships-customers%2f2167321&c=15377278381856683819&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment