امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Price f(x) Adds CRM Integration and Enhanced Features to CPQ Solution

Price f(x), a provider of cloud pricing software, ;today announced new features for its Quote Configurator configure, price, and quote (CPQ) solution, including integrations with CRM solutions from ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=47CF7F70A4954907BC3206EA373A3FD3&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d131440&c=2730083686198534603&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment