امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Switching CRMs? 3 Tips to Make it a Hassle-Free Transition

If it's not clear to your staff members how — or even why — to use the CRM, then don't expect them to be eager participants. Perhaps that's why failure rates for CRM projects hover around 33%, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=522490D57559490EB44781E2D530EF45&url=https%3a%2f%2fwww.business.com%2farticles%2fswitching-crm-software%2f&c=14428079587509570427&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment