امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Alex Slobozhan

Chief Sales Officer at FreshCode. I have been working at IT company for 5 years, organizing a transparent development process of creating new apps and implementation of SaaS, ERP, CRM technologies. ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5FBBFA7805E543509F76248359989849&url=http%3a%2f%2fcustomerthink.com%2fauthor%2falexs%2f&c=5001749093438881259&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment