امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Western Europe Is The Largest Region In The Business Processes Outsourcing Market

Business Processes Outsourcing Market By Type (CRM BPO, HRO BPO, F&A BPO, And Other BPO Services), Drivers And Restraints – Global Forecast To 2021 is one of a series of new reports from The Business ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=47CF7F70A4954907BC3206EA373A3FD3&url=https%3a%2f%2fwww.einpresswire.com%2farticle%2f483726400%2fwestern-europe-is-the-largest-region-in-the-business-processes-outsourcing-market&c=2166817014002084972&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment