امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

The&Partnership Names Colm Murphy as Chief Strategy Officer, New York

The agency’s capabilities span 10 disciplines including advertising, media and CRM. The&Partnership has led the industry with in-housing, building exceptional on-site teams that drive more effective ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=628982BECE2542E996DB63185E8B2C7F&url=https%3a%2f%2fwww.fltimes.com%2fbusiness%2fnational%2fthe-partnership-names-colm-murphy-as-chief-strategy-officer-new%2farticle_828e8f9d-0bf3-5fee-b853-ae6adb9b4e93.html&c=10730507376481464437&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment