CIO. IPO. CRM. These are three acronyms that, to those sitting in the big chairs at digital marketing agencies, can seem just beyond the business priority horizon. Sure, a CRM system belongs somewhere ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=522490D57559490EB44781E2D530EF45&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fsmall-business%2fhow-smbs-can-think-big-on-crm-02196596&c=7947086380285043791&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment