امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

3 Outbound Sales Strategies for Better Response Rates

Another market segment might use your technology to improve marketing team communication, like Wrike. Assemble your customer account lists from your CRM system. Remove any outliers or accounts that ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C8FD8EBCCDF64FE896600439ACA01B36&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fsales-management%2f3-outbound-sales-strategies-for-better-response-rates-02196485&c=13433211239660430330&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment