The latter tends to mean end-user hardware like broadband routers and WiFi kit etc. Billing, payments and debt collection, CRM and associated services, sales and order management, reporting, online ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5FBBFA7805E543509F76248359989849&url=https%3a%2f%2fwww.ispreview.co.uk%2findex.php%2f2019%2f04%2fpost-office-seek-suppliers-to-support-its-uk-broadband-isp-products.html&c=14730799079304312838&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment