امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Salesforce Surges Amid Digital Transformation Of Marketing

As a customer relationship management (CRM) pioneer, the company has longstanding relationships with large enterprises. From Adidas and Amazon Web Services, to Procter & Gamble, Toyota and Vodafone, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=522490D57559490EB44781E2D530EF45&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fjonmarkman%2f2019%2f04%2f30%2fsalesforce-surges-amid-digital-transformation-of-marketing%2f&c=11766687195494238434&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment