They are adding almost a couple thousands of customers a year in the US, proving to be highly successful and giving other CRM platforms a run for their money. So I think there are quite a few other ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C53972ED85384E12817B91B2B298C217&url=http%3a%2f%2fwww.newindianexpress.com%2fworld%2f2019%2fmay%2f01%2findian-startups-now-building-products-for-the-world-us-india-strategic-and-partnership-forum-1971387.html&c=9823804057691229270&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment