امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Microsoft and Salesforce battle to control UK CRM

Microsoft and Salesforce dominate the UK CRM market, with their awareness, trialling and adoption far ahead of any competitor, according to Delta's report in the CRM space. Both vendors perform well ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5FBBFA7805E543509F76248359989849&url=https%3a%2f%2fwww.computing.co.uk%2fctg%2fnews%2f3074850%2fmicrosoft-and-salesforce-battle-to-control-uk-crm&c=11023505205492484873&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment