امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Customer E-Care Services Market - Reporting and Evaluation of Recent Industry Developments & Business Strategies

Customer care services are an important aspect of any organization; hence, today's organizations are trying to build electronic channels, customer relationship management (CRM) software, and web ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5FBBFA7805E543509F76248359989849&url=http%3a%2f%2fwww.sbwire.com%2fpress-releases%2fcustomer-e-care-services%2frelease-1206471.htm&c=11018897235719864460&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment