امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Motilal Oswal Financial Services redesigns IT infrastructure with Nutanix Enterprise Cloud OS

Several business-critical applications today run on the Nutanix platform, including our in-house trading on RF3 and RF2, our CRM application Saathi, and critical high-performance databases. Our online ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=35A4CB0EA8DC473582CE1FC69141F6D2&url=https%3a%2f%2fwww.eletsonline.com%2fegov%2fmotilal-oswal-financial-services-redesigns-it-infrastructure-with-nunatix-enterprise-cloud-os%2f&c=6723055645353264430&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment