امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

SapphireOne Introduces Rostering as Built-In Feature

Sydney, NSW, Australia - 30th April, 2019 - SapphireOne, a leader in ERP, CRM, DMS and Business Accounting Software recently introduced rostering as part of their ERP offering. One of SapphireOne’s ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=35A4CB0EA8DC473582CE1FC69141F6D2&url=http%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2f4280010&c=14151484347047229879&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment