امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Social CRM Software Market Size, Industry Share, Trends, Approaches and Forecast To 2028

Apr 30, 2019 (WiredRelease via COMTEX) -- CRM software supports organizations in maintaining contact details of their existing or prospective customers, including details such as names, addresses, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=35A4CB0EA8DC473582CE1FC69141F6D2&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fsocial-crm-software-market-size-industry-share-trends-approaches-and-forecast-to-2028-2019-04-30&c=7742561295231849603&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment