امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 30, 2019

Are You Ready to Move Up from Dynamics 365 On-Premises to Dynamics 365 Online?

If your IT team spends all its time troubleshooting your organization’s on-premises ERP/CRM solution, or if you are fed up with scheduling and paying for server upgrades and trying to protect your ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5FBBFA7805E543509F76248359989849&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2fb%2fcrmsoftwareblog%2farchive%2f2019%2f04%2f30%2fare-you-ready-to-move-up-from-dynamics-365-on-premises-to-dynamics-365-online&c=18355592959755885192&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment