امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 10, 2023

Zoho Customers in Nigeria can now enjoy integrated Telephony with PressOne Africa

FeatureByZoho: PressOne Africa Becomes First Nigerian Company to Provide Business telephony services on the Zoho Marketplace ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=640bb49f6a674e948e05d057a28349a6&url=https%3a%2f%2fwww.pulse.ng%2fbusiness%2flocal%2fzoho-customers-in-nigeria-can-now-enjoy-integrated-telephony-with-pressone-africa%2fec1cj9n&c=12879730664584562466&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment