امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 10, 2023

SaaS Customer Relationship Management (CRM) Market 2023: An In-Depth Analysis of the Fastest Growing Regions and Strategies for Growth by 2028

Mar 10, 2023 (The Expresswire) -- "Final Report will add the analysis of the impact of COVID-19 on this industry." The SaaS Customer Relationship ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=640bb49f6a674e948e05d057a28349a6&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fsaas-customer-relationship-management-crm-market-2023-an-in-depth-analysis-of-the-fastest-growing-regions-and-strategies-for-growth-by-2028-2023-03-10&c=111811268036790550&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment