Looking at options history for Salesforce CRM we detected 28 strange trades. If we consider the specifics of each trade, it is accurate to state that 32% of the investors opened trades with bullish ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=641775feb0f843819c0ebc8f473cca04&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fmarkets%2foptions%2f23%2f03%2f31401246%2fsalesforce-unusual-options-activity-for-march-17&c=5439345842514538142&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment