امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, March 15, 2023

Is It Too Late to Get in Salesforce Stock in 2023?

The solid financials and the efforts of Salesforce (CRM) to support the digital transformation of its customers worldwide have positioned the company for substantial growth this year. Moreover, the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64124c2823aa43d39697c1fd0d385bdd&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2ffinance%2fis-it-too-late-to-get-in-salesforce-stock-in-2023%2f447623&c=6762308686031428455&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment