امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 23, 2023

Why first-party data is an incredible resource for revenue teams

How first-party customer data can help map your team’s sales approach to customer needs and ultimately drive business value.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=641ce63620364472a71a5846ee6a3df7&url=https%3a%2f%2fventurebeat.com%2fdata-infrastructure%2fwhy-first-party-data-is-an-incredible-resource-for-revenue-teams%2f&c=11659863866521715352&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment